Over vandaag: 5 foto's

  

1. Deze zijn alweer te klein. Hij heeft ze amper aangehad. Voor deze melige mama een teken dat het allemaal veel te snel gaat. Ze worden zo snel groot, meneer.



2. en 3. Een panoramafoto en dus eigenlijk twee foto's in één. Gisteren ging ik naar de ikea (waarover meer hier). Ik kocht een typische TROFAST opbergkast om Pepijn zijn speelgoed beter op te bergen en een bureautje voor mezelf om eindelijk mijn laptop, schrijf- en tekenspullen een plekje te geven. Dingen kopen in Ikea wil ook zeggen: dingen in elkaar zetten. Dus begon ik vol goede moed. Het kastje van Pepijn stond nog voor 10 uur vanmorgen te pronken. Het bureau duurde wat langer, maar ging vlot en zonder vijzen op overschot, hoera! Ziet het er niet heerlijk opgeruimd uit? (Pepijn deed zijn middagdut en ik heb bewust de andere kant van de keuken niét gefotografeerd, maar toch...)



4. Wie Pepijn en mezelf kent, weet dat wij al eens van zetelhangen doen. Ook al staat er nog afwas of ligt de speelhoek in een puinhoop. Genieten van elkaar, Thomas Trein en een chipsje, what else do you need in life? Deze was perfect dus voor onze lightbox.



5. Na het harde werk van gisteren en vandaag was het tijd voor extra deluxe genieten. We trokken erop uit voor een aperitiefje in een gezellig cafeetje. Schol!

Hebben jullie ook zo genoten van deze extra verlofdag? Laat het weten in een reactie!

Reacties