Over mijn OOTD

Ik doe weer van hip. Een foto van mezelf deze keer. Van mijn OOTD. Outfit of the day, voor diegene die minder thuis zijn in hipstertaal. En die zag er dus zo uit.


Voor de oplettende mensen onder jullie: ja, daar staat hiphop op mijn broek. De jogging is een restant uit mijn pré-Pepijn tijdperk toen ik nog elke week flink aan sport deed en ging dansen met andere 20+'ers. Hiphop dus. Stel er je maar niet te veel bij voor. We bewogen af en toe en babbelden nog veel meer, maar leuk was het wel.

Maar vandaag mocht hij dus weer uit de kast. Sportdag op school. Net als de leerlingen hadden de leerkrachten ook mogen kiezen welke activiteit ze wilden begeleiden. Voor mij was dat dus een dagje in een dansschool. Met zumba, clipdance, KO-workout en aquafit. Voor dat laatste heb ik vriendelijk bedankt, maar de andere zaken heb ik toch echt proberen mee te doen. Oh boy, wat is het duidelijk dat ik dringend iets aan mijn conditie moet doen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat mijn spieren morgen waarschijnlijk allemaal stijf zullen zijn. Maar het was leuk en dat is het belangrijkste, denk ik.

Reacties