Over de inhoud van mijn handtas


Ik besloot mijn handtas nog eens uit te mesten en bedacht dat het wel eens interessant kan zijn om te zien wat daar zoal in zit bij een vrouw. Et voila. Zo gezegd, zo gedaan.


De obligate rommelpapiertjes van de delhaize en aanverwanten heb ik in alle eerlijkheid in de vuilbak gegooid, maar voor de rest is dit wat ik dagelijks meesleur. Je kan het volgens mij indelen in drie categorieën.

1. De basics
Zoals daar zijn: portefeuille, brillendoos en bijhorend poetsmiddel, een balpen, een herbruikbaar winkeltasje, een zakdoek, deodorant en lippenbalsem.

2. De mama-basics
Snelle en compacte knoeidoekjes, een auto'tje om Pepijn mee te amuseren en babyzalf.

3. De dotty-mom speciallekes
- Twee verdwaalde oorbellen (niet passend bij elkaar natuurlijk)
- Mijn bullet journal en bijhorend pennenzakje (later meer in een andere blogpost)
- Een decap-jetonnetje, overschot van tijdens een theaterstuk onlangs
- Een markeerstift (one never knows wanneer die van pas komt)
- Een puritystick om pukkels aan te stippen (don't ask)
- Een examen wiskunde uit het tweede middelbaar (tijdens examentoezichten pik ik wel eens een overgebleven exemplaar mee om zelf te maken, gewoon omdat ik dat leuk vind #hoekaf)

Bekentenis: na het nemen van de foto vond ik nog een vak in mijn handtas dat ik was vergeten leeg te maken. Voor de volledigheid: er zaten mascara, pijnstillers en post-its in. (Die laatste gevouwen en zo goed als onbruikbaar)

Hebben jullie ook bizarre of interessante dingen in jullie handtas zitten? Post zeker een link als je een gelijkaardige blogpost maakt!

Reacties

  1. Euhm een handtas hehb ik lang geleden al opgegeven �� ik ben voor een rugzak-luiertas gegaan. Omdat ik toen te veel achter Matteo moest lopen hihihi

    http://www.dinosetenkoekjes.be/whats-in-my-diaper-bag-toddler/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel superleuk Cindy! Ik ben inderdaad wel eens meer zonder Pepijn op stap dus als hij meegaat heb ik een apart rugzakje met zijn spulletjes in. ;)

      Verwijderen

Een reactie posten