Over mezelf: van 10 naar 1

Eentje die ik de laatste tijd op verschillende blogs zie voorbij komen mede dankzij 40 dagen bloggen. Het leek me wel eens fijn om hem ook eens te doen.

10 dingen over mezelf

Kempense / zot geval / mama / blond / oudste kind / leerkracht / overenthousiast / (overdreven) denken / songwriter / zinnenpikker

9 dingen die ik leuk vind

Lezen / theater maken / piano spelen / zingen / frietjes op zondag / mijn bullet journal / geitenkaas / topdokters / Pepijn

8 dingen die ik niet leuk vind

Opstaan / kuisen / varen op een boot / mensen die niet luisteren / koffie / alleen zijn / etiketjes in mijn kleren die schuren / spinnen

7 plekken waar ik graag ben

Mijn zetel / mijn bed / kamertheaterzaal 't Hof / achter een piano / bij mijn zus aan tafel / in het huis van mijn ouders in Frankrijk / café de max

6 manieren om mijn hart te winnen

Enthousiasme / genieten / humor / een eigen mening / respect / een stevige knuffel

5 plaatsen waar ik nog/terug heen wil

Bergen (in Noorwegen, niet in België) / Ierland / Aarhus / Sevilla / Rome

4 dingen waar ik niet zonder kan

Frietjes / mijn auto / Pepijn / zingen

3 lievelingsliedjes (in willekeurige volgorde, ze veranderen ook regelmatig vrees ik)

(eender wat) van Bart Peeters / She used to be mine van Sara Bareilles / I want you back van Jackson 5

2 wensen

Mijn kind(eren) heel erg gelukkig zien opgroeien / de job van mijn leven vinden

1 laatste woord

Huidhonger

Reacties